Hero image

Blue Week

Få 24 timers pre-access til vores største udsalg på hele året. Tilmeld dig og få adgang søndag d. 24. november kl. 08.00.

Spar op til 50% på hele shoppen. 10 kr. per produkt går til UNICEF.

Blue Week

Få 24 timers pre-access til vores største udsalg på hele året. Tilmeld dig og få adgang søndag d. 24. november kl. 08.00.

Spar op til 50% på hele shoppen. 10 kr. per produkt går til UNICEF.

backgound image of column

bareen for UNICEF

Bareen og UNICEF lancerer sin nye kollektion på FN’s internationale børnedag den 20. november. Hele overskuddet fra kollektionen går direkte til UNICEFs indsatser for børn, som har akut brug for hjælp i verdens mest udsatte steder.

Kollektionen består af to hættetrøjer, to t-shirts og en kasket. Tøjet udkommer som limited edition, som man kan skrive sig op til via bareen.dk. På denne måde kan man få tidlig adgang til den limiterede kollektion.

Det er andet år i træk, at bareen og UNICEF sammen laver en velgørende kollektion, mens bareen samtidig afholder BLUE WEEK-kampagne, hvor 10 kr. pr. solgte produkt går direkte til UNICEF. I denne uge kan kunderne spare op til 50%.

Resultatet af sidste års kampagne endte med, at Bareen kunne sende 250.000 kr. afsted til UNICEF. Og målet er naturligvis at hjælpe endnu flere børn i år.

backgound image of column

bareen for UNICEF

Bareen og UNICEF lancerer sin nye kollektion på FN’s internationale børnedag den 20. november. Hele overskuddet fra kollektionen går direkte til UNICEFs indsatser for børn, som har akut brug for hjælp i verdens mest udsatte steder.

Kollektionen består af to hættetrøjer, to t-shirts og en kasket. Tøjet udkommer som limited edition, som man kan skrive sig op til via bareen.dk. På denne måde kan man få tidlig adgang til den limiterede kollektion.

Det er andet år i træk, at bareen og UNICEF sammen laver en velgørende kollektion, mens bareen samtidig afholder BLUE WEEK-kampagne, hvor 10 kr. pr. solgte produkt går direkte til UNICEF. I denne uge kan kunderne spare op til 50%.

Resultatet af sidste års kampagne endte med, at Bareen kunne sende 250.000 kr. afsted til UNICEF. Og målet er naturligvis at hjælpe endnu flere børn i år.

Overvældet af opbakningen

”Vi var overvældede over den store opbakning til vores første samarbejde med UNICEF. Så vi var naturligvis ikke i tvivl om, at vi skulle gentage – og allerhelst overgå succesen. Vi er derfor utrolig stolte og glade over at lancere den nye kollektion og kampagne, til fordel for nogle af de mange børn, som lige nu har allermest brug for hjælp og støtte”, siger Mathias Rokkjær Klitgaard, Co-founder Bareen.

backgound image of column
backgound image of column

Overvældet af opbakningen

”Vi var overvældede over den store opbakning til vores første samarbejde med UNICEF. Så vi var naturligvis ikke i tvivl om, at vi skulle gentage – og allerhelst overgå succesen. Vi er derfor utrolig stolte og glade over at lancere den nye kollektion og kampagne, til fordel for nogle af de mange børn, som lige nu har allermest brug for hjælp og støtte”, siger Mathias Rokkjær Klitgaard, Co-founder Bareen.

Hero image
Hero image